gototopgototop
  1. Skip to Menu
  2. Skip to Content
  3. Skip to Footer>

Црно чоколадо
редовната консумација на црно чоколадо го намалува нивото на кортизол (хормонот на стрес), а ја намалува и анксиозноста и го засилува лачењето на серотонин (хормонот на среќа).

Сендвич со мисиркино месо
Овој сендвич не содржи многу јаглени хидрати, а има доста протеини, па може да помогне со „пеперутките“ во стомакот. Месото од мисирка содржи аминокиселина која го поттикнува хормонот на среќа што резултира со опуштање.

Зелен чај
Испијте шолја зелен чај половина час пред излегување и тоа нека биде природен извор на енергија. Во шолјата ќе има и доза кофеин која ќе ве држи будни во следните 2-3 часа. Зелениот чај 2 часа по пиењето го освежува здивот, дури и подобро од паста за заби, бонбони и гуми за џвакање со вкус на ментол.

Тост со мед
Малата ужина која содржи јаглени хидрати ќе помогне во одржување на нивото на расположение. Затоа, пред да тргнете на состанок со згодно момче, не размислувајте дали да изедете банана и половина мафин со мед.

Share this post

Слушај радио во Живо

bg_radio

and.play_google

and.qrcode

Facebook Like box