Пет одлични совети за зголемување на продуктивноста

132

Во денешниот свет, на сите ни се чини дека живееме побрзо и дека времето лета. Ако сме преоптоварени и имаме многу обврски, тоа може да биде контрапродуктивно, да доведе до целосно исцрпување и да влијае на нашата организација. Советите за зголемување на продуктивноста ќе придонесат за подобра организација во текот на денот, ќе го намалат стресот и дефинитивно ќе влијаат на резултатите што ги постигнуваме.

Приоритети на планирање

Секое утро направете листа на приоритети за тој ден. Размислете за задачите кои се најважни и прво фокусирајте се на нив. Користењето техники како што се Ајзенхауер матрицата или техниката Помодоро може да ви помогне подобро да го организирате Вашето време.

Елиминирање на одвлекување на вниманието

Идентификувајте ги факторите кои ви го одвлекуваат вниманието во текот на работниот ден. Ако ви пречи бучавата, побарајте изолација или користете чепчиња за уши. Ако Вашата дневна организација ви пречи, а не сте свесни за факторите кои се повторуваат кои особено придонесуваат за напнатоста, фокусирајте се на нивно идентификување. Обидете се да ги елиминирате или да ги намалите на разумно ниво за да можете подобро да се фокусирате на Вашите задачи. Исто така, важно е да се набљудувате себеси и да проверите дали сте во фаза кога Ви пречат работи кои претходно не Ви пречеле.

Делегирање на задачи

Научете да делегирате задачи ако работите во тим или имате колеги кои можат да Ви помогнат. Размислете кои задачи бараат Ваша експертиза и време, а кои можете да ги делегирате без размислување на другите. Многу луѓе имаат проблем да прифатат дека можат да бидат заменети и да изберат пат што ги води до незадоволство. Внимателно балансирајте со секојдневните задачи и на ист начин однесувајте се и во Вашиот дом. Споделете задолженија со партнерот и децата.

Редовни паузи

Важно е да правите редовни паузи во текот на работниот ден за да го освежите умот и да одржите високо ниво на продуктивност. Обидете се да правите кратки паузи на секој час, кога можете да се истегнете, да прошетате или едноставно да се одморите од екранот.

Вештини за управување со времето

Учењето на вештините за управување со времето, како што се поставување реални рокови, справување со одолговлекување и приоретизирање на задачите, може да Ви помогне подобро да го организирате Вашето време и да бидете поефикасни во Вашата работа. И за ова, се разбира, треба да одвоите дел од Вашето време. Обидете се да се одржите во добро расположение и смиреност за да можете да надминете се.